4 Aralık 2013 Çarşamba

Claaaraa
ateş düştü dağlara...
....
biz de oturmuş satranç oynayalım, vay arkadaş:
at L gider felan...Aşk nasıl gider hocam, mesele bu!
...
valla aşk nasıl gider bilmem de hacı, aşkla en iyi çay gider!
o zaman koy bir çay....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder