profesyonel refakatçi mi olsak acaba? insanları eğlendiririk...
"geyikli refakatçi" diye de pirinçten tabela da yaptırırız yeminli müşavir gibi...
...
nöbetçi geyikçi
kızım çok fena, yakınlarda geyikçi var mı?
ablam bu saatte açık geyikçi bulamazsın!
en yakın nöbetçi geyikçi nerededir?
valla derbent tarafında bir tane var galiba
sağol kardeş, kızım sevgilisinden ayrılmış da gece yatmadan en azından bir doz bulsaydık
hümor kurtarsın kardeş!
25 Kasım 2013 Pazartesi
14 Kasım 2013 Perşembe
7 Kasım 2013 Perşembe
neco bana george carlin'i izletti.
çok feci bir amcaymış; fosfor kalmadı yeminlen kafamda.
bu arada az önce gaza geldik!
neco bir kamera buldu, artık biz de online olmaya karar verdik.
geyiğimizi yayınlamaya karar verdik.
"bence şimdiden bir şirket kuralım, Geyik Yapım Atölyesi"
aferin neco, fosforuna sağlık...
...
ohh bugün de içim rahat uyucam.
günlük geyiğimi yaptım.
di mi kardeş?
"eğer uslu bir çocuk olursan, sen de geyikleri görebilirsin!"
....
şu an bir slogan arayışındayız. "ne desek mahmut mu desek?"
bir şey dicem de şimdi...neyse,
...
güzel, türk gibi başladık umarım ingiliz gibi devam ederiz.
yes, it is...
çok feci bir amcaymış; fosfor kalmadı yeminlen kafamda.
bu arada az önce gaza geldik!
neco bir kamera buldu, artık biz de online olmaya karar verdik.
geyiğimizi yayınlamaya karar verdik.
"bence şimdiden bir şirket kuralım, Geyik Yapım Atölyesi"
aferin neco, fosforuna sağlık...
...
ohh bugün de içim rahat uyucam.
günlük geyiğimi yaptım.
di mi kardeş?
"eğer uslu bir çocuk olursan, sen de geyikleri görebilirsin!"
....
şu an bir slogan arayışındayız. "ne desek mahmut mu desek?"
bir şey dicem de şimdi...neyse,
...
güzel, türk gibi başladık umarım ingiliz gibi devam ederiz.
yes, it is...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)