bilumum geyik
14 Kasım 2013 Perşembe
"Geyiğin çok güzelmiş kardeş, annen mi ördü?"
"Geyikleri yazdan kurutuyorum tazeyken, kışın yemeğin yanında garnitür falan güzel oluyor!"
"Evimiz dört oda bir geyik."
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder