14 Kasım 2013 Perşembe

"Geyiğin çok güzelmiş kardeş, annen mi ördü?"
"Geyikleri yazdan kurutuyorum tazeyken, kışın yemeğin yanında garnitür falan güzel oluyor!"
"Evimiz dört oda bir geyik."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder