neco bana george carlin'i izletti.
çok feci bir amcaymış; fosfor kalmadı yeminlen kafamda.
bu arada az önce gaza geldik!
neco bir kamera buldu, artık biz de online olmaya karar verdik.
geyiğimizi yayınlamaya karar verdik.
"bence şimdiden bir şirket kuralım, Geyik Yapım Atölyesi"
aferin neco, fosforuna sağlık...
...
ohh bugün de içim rahat uyucam.
günlük geyiğimi yaptım.
di mi kardeş?
"eğer uslu bir çocuk olursan, sen de geyikleri görebilirsin!"
....
şu an bir slogan arayışındayız. "ne desek mahmut mu desek?"
bir şey dicem de şimdi...neyse,
...
güzel, türk gibi başladık umarım ingiliz gibi devam ederiz.
yes, it is...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder